همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری و شورا در سال ۹۳ همکاری خوبی را داشته‌اند، گفت: در سال آینده نیز توسعه حمل‌ونقل ریلی یکی از سیاست‌های اصلی شورا و شهرداری خواهد بود.

شیبانی

فارس نوشت: عباس شیبانی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در سال 93 اظهار داشت: این اقدامات در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، حمل‌ونقل و... بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی شورای چهارم توسعه حمل‌ونقل شهری و به خصوص حمل‌ونقل ریلی است، افزود: در این زمینه شهرداری تهران اقدامات خوبی را در جهت توسعه خطوط مترو انجام داده است.

شیبانی با بیان اینکه شورای چهارم نیز تعامل خوبی را با شهرداری داشته است، گفت: علی‌رغم اینکه چهره‌های مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در شورا وجود دارد اما شاهد همکاری نزدیک شورا و شهرداری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در سال جاری درباره جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: در این زمینه شهرداری نسبت به سال گذشته موفق‌تر بوده و امیدواریم این روند در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

شیبانی در ادامه با اشاره به فعالیت اعضای شورای چهارم در سال 93 گفت: تمامی اعضا در سال جاری تلاش کردند که به وظایف نظارتی خود عمل کنند و می‌توان نمره خوبی را به آنها داد.

کد خبر 288367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha